Έναρξη των μαθημάτων της Γ’ Λυκείου από τη Δευτέρα 11/5/20

Θα υπάρχουν δύο ζώνες λειτουργίας του σχολείου:

  • Οι μαθητές θα πηγαίνουν στο σχολεία σε εκ περιτροπής υπο-τμήματα (που θα προκύψουν από τη διαίρεση του τμήματος στα δύο) με στόχο τη μείωση του συγχρωτισμού εντός της ίδιας αίθουσας. Η απόσταση μεταξύ μαθητών θα πρέπει να είναι 1,5 μ. και απώτατος αριθμός μαθητών εντός τάξης τα 15 άτομα.
  • Εκ περιτροπής διδασκαλία στα δύο υπο-τμήματα. Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή θα πηγαίνει σχολείο το μισό τμήμα και Τρίτη – Πέμπτη το άλλο μισό, ενώ την επόμενη εβδομάδα θα γίνεται το αντίστροφο. Τα ολιγομελή τμήματα (ως 15 άτομα) θα μπορούν να λειτουργούν καθημερινά.
  • Θα υπάρχει πρόγραμμα για μελέτη στο σπίτι για τις ημέρες που οι μαθητές δεν θα είναι σχολείο.

Οι μαθητές της Γ’ Λυκείου και οι γονείς τους έχουν ήδη ειδοποιηθεί με email για τις ώρες και το πρόγραμμα.

Οι μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου και οι γονείς τους θα ειδοποιηθούν με νέα ανακοίνωση για την έναρξη των μαθημάτων των σχετικών τάξεων από 18/5/20.

Σχετικός σύνδεσμος του υπουργείου.

Από τη Διεύθυνση

Αφήστε μια απάντηση